Idei de afaceri: broker de publicitate

Legea protejeaza inventiile brevetate, drepturile de autor, dar protejarea unei idei de afaceri este o chestiune diferita si foarte dificila. Concret, legea nu poate proteja o idee de afacere, in mod practic. Daca este o idee buna va fi copiata, deoarece asa stau lucrurile in afaceri, broker de publicitate

Costuri de inceput: 10000€ – 50000€;

Profilul operational: se poate lucra de acasa, cu ajutorul internetului;

Francize disponibile: nu.

De ce sa platesti pretul de retail pentru a iti promova afacerea? Aceasta este intrebarea care o veti pune clientilor dumneavoastra daca intentionati sa deveniti un broker de publicitate independent.

Cumpararea in avans sau la pachet a unor spatii publicitare disponibile in medii ca radio, ziare, televiziuni, s.a.m.d, va poate aduce o reducere de costuri cu pana la 50% sau chiar mai mult. Pentru a va consolida aceasta idee, contactati un post de radio local si intrebati despre tarifele disponibile pentru spatii publicitare.

Prima data intrebati pentru un spatiu publicitar de 30 de secunde apoi intrebati pentru 300 de spatii publicitare a cate 30 secunde. Diferenta de costuri va va uimi. Odata ce ti-ai negociat si asigurat cu succes acele spatii publicitare pentru televiziune, radio si ziare, poti sa incepi procesul de re-vanzare.

Pentru inceput poti sa incepi sa vinzi aceste spatii publicitare cu o reducere de 25% fata de pretul initial, pentru a atrage cat mai multi clienti. Desi o diferenta de 25% pentru un produs e considerata foarte mare, tu tot vei reusi sa faci profit de pe urma diferentei ramase dintre costul initial de achizitie si costul de re-vanzare. Iar pe viitor, cand ti-ai construit un portofoliu de clienti, te poti extinde si la alte modalitati de promovare a afacerilor clientilor tai.

Alte idei de afaceri.

  • Radu

    Imi place ideea, imi puteti da mai multe detalii?
    Multumesc

Newsletter

Facebook

Parteneri

Unibet All
Personalizat de Jellyfish web design Timisoara