Ce este brandul si cat de important este el pentru strategia de marketing

ce este brandul si cat de important este el pentru stategia de marketingBrandul se defineste ca fiind „numele, simbolul, semnul, desenul, sau o combinatie a lor, care identifica un bun sau un serviciu al unui vanzator sau grup de vanzatori si care face diferenta dintre produsele sau serviciile lor fata de cele ale concurentei”.

De aici se subintelege ca brandul nu reprezinta mijlocul prin care consumatorii aleg produsul tau in detrimentul produselor oferite de concurenta. Brandul reprezinta calea prin care consumatorii te vad ca singurul care furnizeaza o solutie pentru problemele lor.

Principalele caracteristici care fac ca un brand sa fie unul de succes sunt:

1. Mesajul oferit este clar si la subiect
2. Confera credibilitate
3. Atinge partea emotionala a consumatorilor tinta
4. Motiveaza clientul
5. Intareste sentimentul de loialitate din partea consumatorului catre produs sau serviciu

Pentru a reusi sa-ti creezi un brand de succes, trebuie mai intai sa intelegi nevoile si dorintele consumatorilor. Un brand trebuie sa fie „casa” trairilor emotionale si a gandurilor satisfacute pe care un client le are despre o anumita nevoie. Daca brandul se identifica cu solutia pentru nevoia unui consumator, in acel moment consumatorul va cumpara de la tine si iti va deveni un client fidel.

Este important sa petreci timp investind in cercetarea, definirea si construirea brandului propriu. In cele din urma brandul este sursa unei promisiuni facute clientului. Aceea de a-i satisface o nevoie. Brandul reprezinta piesa de baza care insoteste comunicarea si cu siguranta nimeni din noi nu vrea sa dea gres.

Newsletter

Facebook

Parteneri

Unibet All
Personalizat de Jellyfish web design Timisoara