Cum sa-ti definesti brandul

cum sa-ti definesti brandulDefinirea brandului reprezinta primul pas in dezvoltarea strategiei de brand. Prin definirea brandului se creaza fundatia pe care vor fi construite restul componentelor. Iti sugeram sa incepi acest proces prin a raspunde la intrebarile de mai jos.

1. Ce produse si/sau servicii oferi? Defineste care sunt calitatile acestor produse si/sau servicii.

2. Care este valoarea principala pe care o are produsul si/sau serviciul tau? Prin ce se remarca cel mai mult afacerea ta?

3. Care este misiunea afacerii tale?

4. In ce domeniu este specializata afacerea ta?

5. Care iti sunt clientii tinta? Ce tipuri de produse sau servicii le plac acestora?

6. Care este sloganul afacerii tale? Ce mesaj transmite acest slogan viitorilor clienti, si ce perspective li se ofera?

7. Utilizand informatiile date mai sus, creeaza o personalitate sau o caracteristica pentru propria afacere care iti va reprezenta produsele sau serviciile. Cum este aceasta caracteristica? Ce calitate iese in evidenta? Personalitatea afacerii tale inspira inovatie, creativitate, energie, sau complexitate?

8. Utilizeaza personalitatea creata la punctul 7 si foloseste-o pentru a crea o relatie cu clientii tinta pe care i-ai indentificat la punctul 5. Cum reactioneaza acest tip de personalitate la audienta clientilor tinta? Ce caracteristica iese in evidenta? Care calitate primeste cea mai mare atentie din partea clientilor?

9. Reciteste toate raspunsurile date la intrebarile de mai sus si creeaza-ti profilul brandului pentru afacerea ta. Descrie personalitatea sau caracteristica cu cuvinte ca si cum ti-ai crea propria bibliografie sau propria reclama. Fii creativ.

Toata munca de mai sus nu iti va lua mai mult de 3 ore. Avem cateva sfaturi pe care trebuie sa le respecti cand vei strabate aceste intrebari:

- Fii onest in raspunsurile date, raspunsul la orice intrebare trebuie sa fie unul complet.

- Concentreaza-te asupra clientilor tinta atunci cand raspunzi la intrebari.

- Scrie toate raspunsurile intr-o agenda sau intr-un jurnal special dedicat Dezvoltarii Brandului Afacerii Tale.

Newsletter

Facebook

Parteneri

Unibet All
Personalizat de Jellyfish web design Timisoara