Tactici de marketing eficiente

Tactici de marketing eficientePentru o afacere de succes tacticile de marketing eficiente includ trei elemente de baza: atragerea, transformarea si pastrarea. Obiectivele unei firme sunt, de obicei atragerea de noi clienti, transformarea clientilor competitiei in clienti proprii si pastrarea clilentilor actuali. Amestecul celor trei ofera afacerii un avantaj fata de alte afaceri ce ofera produse sau servicii similare. Tacticile de marketing incep cu o idee sau o strategie de marketing ce conduce la actiune in toate trei ariile.

Unul dintre cele mai importante elemente de atragere in tacticile de marketing este recunosterea marcii, denumita branding. Acesta ajuta clientii sa se famililarizeze cu produsul sau serviciul. Cei ce conduc business-uri considera ca e nevoie de aproximativ zece  contacte  cu un client inainte ca acesta sa cumpere ceva. Primul pas este identificarea unei afaceri care sa atraga publicul tinta prin intermediul tacticilor de marketing.

Atragerea este de obicei, segmentul cel mai scump de pe piata si cel mai mare consumator de timp. Unele companii folosesc tehnici de guerilla de introducere pe piata a produselor sau serviciilor oferite. Acestea aleg sa investeasca intr-un mod neconventional mai mult efort si energie decat bani.

Marketingul de guerilla ofera afacerii o expunere larga unei multimi de potentiali clienti. Acest tip de marketing poate aparea oriunde, cum ar fi : reclame in magazine, in reviste si ziare, la TV, postere, flyere, etc. Marketingul de guerila se remarca, de obicei printr-un slogan care nu respecta o formula standard (ortodoxa).

Social media ofera un alt mod popular de a crea publicitate  ce  ar putea fi vazuta de un publilc larg. Site-urile web pot viza persoane interesate sa cumpere produsul oferit spre vanzare. Pot apela clientii concurentei si de asemenea sa-si pastreze clientii actuali, informandu-i cu privire la vanzari si promotii. Ideea de a trimite newsletters e o tactica necostisitoare de marketing, ce ar putea acoperi obiectivele de atractie, transformare si pastrare ale unei afaceri. Prin conversie, tacticile de marketing au scopul de a convinge potentialii clienti sa actioneze rapid pentru a cumpara un produs.

Tacticile de marketing de pastrare sunt cel mai putin costisitoare, dar uneori sunt trecute cu vederea in favoarea tacticilor de transormare si atragere. Pastrarea actualilor si vechilor clienti ar putea aduce referinte si aparitia de noi clienti.

Specialistii in marketing sugereza sa ramaneti in contact cu clientii prin intermediul newsletter-urilor sau a listelor de email. O alta tactica de succes ar putea fi oferirea unui discount sau a unui cadou la fiecare trimitere. O alta idee ce recompeneaza loialitatea clientilor impilca sponsorizarea unui eveniment pentru clientii actuali, solicitand ca fiecare persoana sa aduca un invitat.

Newsletter

Facebook

Parteneri

Unibet All
Personalizat de Jellyfish web design Timisoara