Trucuri care te vor ajuta sa-ti cresti vanzarile

cresterea vanzarilorSa presupunem ca produsul tau este afisat pe un raft langa produsul concurent, iar ambele produse sunt la acelasi pret. Cum va decide conusmatorul care produs sa-l cumpere? Cum transformam un potential client intr-un client platitor? Mai jos iti voi prezenta cateva trucuri care te vor ajuta sa-ti cresti vanzarile .

Transport gratuit

Ponderea persoanelor care cumpara online este in continua crestere. Acest tip de consumatori prefera aceasta metoda mai ales datorita comoditatii si usurintei. Ei pot vizualiza intr-un timp scurt, numeroase produse, de la o paleta larga de producatori. Studiile ne-au aratat ca daca le cerem bani pentru transport, impresia lasata nu este una placuta. Ofera clientilor transport gratuit si vei beneficia de mai multe vanzari si un profit mai mare, diferenta de profit fiind superioara costurilor de transport.

Sfat: Oferta de transport gratuit ar trebui sa se activeze atunci cand clientii au atins o anumita suma. Spre exemplu, „ Pentru comenzile mai mari de 100 ron transportul este gratuit”.

Reducerile

Cine spune ca 10% reducere nu este un lucru atractiv? Reducerile te pot ajuta sa obtii clienti fideli. Reducerile de pret au in ochii consumatorilor un efect mai mare decat o promotie de genul „platesti acelasi pret, dar beneficiezi cu 20% mai mult din acest produs”  – cu siguranta fiecare din noi a observat acest tip de reclama la margarina, bauturi, etc. Aceasta ultima tactica nu este una gresita, dar sfatul nostru este sa o combini cu alte oferte.

Cadourile

Fiecarei persoane ii place sa primeasca cadouri. Trebuie sa folosim acest sentiment si sa-l transpunem in vanzari. Daca un cosumator cumpara de o anumita suma un produs sau un serviciu, ofera-i un cadou. Cadoul nu trebuie sa coste prea mult. Este doar o cale pentru a-i arata consumatorului aprecierea ta.

Oferte speciale

Ofertele speciale care difera luna de luna, ofera consumatorului un bun motiv de a se intoarce. Aceste oferte speciale trebuie sa fie variate astfel incat sa se aplice la toti consumatorii tinta. De exemplu, tu poti oferi o cafetiera pentru fiecare masina de spalat vase cumparata in aceasta luna. In luna urmatoare, oferi gratuit un mixer pentru fiecare combina frigorifica cumparata, s.a.m.d.

Nu trebuie sa platesti

Daca poti oferi finantare sau intarzierea platii pentru un anumit produs, atunci acesta metoda reprezinta un foarte bun mijloc de a-ti aduce clienti in magazinul tau. Asigura-te ca dispui de banii necesari finantarii unei astfel de promotii. Trebuie sa iei in calcul toate restrictiile financiare si politicile fiscale aferente infaptuirii unei astfel de promotii.

Facturi mai usoare

Impartirea facturii in doua sau mai multe rate ofera clientilor posibilitatea de a cumpara lucruri mai scumpe.

Newsletter

Facebook

Parteneri

Unibet All
Personalizat de Jellyfish web design Timisoara