• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
PAfaceri
Advertisement
  • Home
    • Home – Layout 1
  • Cum sa
    • Cum sa cumperi o afacere
    • Cum sa infiintezi o firma
    • Cum sa faci bani
    • Cum sa incepi o afacere
    • Cum sa finantezi o afacere
    • Cum sa scrii un plan de afaceri
    • Cum sa dezvolti o afacere
  • Plan de afaceri
    • Plan de afaceri model
    • Plan de afaceri exemple
      • Agentie imobiliara
      • Agricultura
      • Agricultura
      • Alimentatie
      • Baza sportiva
      • Pensiuni
      • Birou de traduceri
      • Restaurante
  • Finantari
  • Idei de afaceri
    • Afaceri online
    • Idei de afaceri cu bani putini
    • Calculatoare si internet
    • Idei de afaceri la domiciliu
    • Idei de afaceri mici
    • Pentru afaceri mici
  • Marketing
    • Publicitate
    • Buget
    • Vanzari
    • Marketing online
    • Branding
  • Francize
    • Top francize
    • Informatii francize
    • Cumpara o franciza
  • Import si Export
    • Industrie
  • Servicii financiare
No Result
View All Result
  • Home
    • Home – Layout 1
  • Cum sa
    • Cum sa cumperi o afacere
    • Cum sa infiintezi o firma
    • Cum sa faci bani
    • Cum sa incepi o afacere
    • Cum sa finantezi o afacere
    • Cum sa scrii un plan de afaceri
    • Cum sa dezvolti o afacere
  • Plan de afaceri
    • Plan de afaceri model
    • Plan de afaceri exemple
      • Agentie imobiliara
      • Agricultura
      • Agricultura
      • Alimentatie
      • Baza sportiva
      • Pensiuni
      • Birou de traduceri
      • Restaurante
  • Finantari
  • Idei de afaceri
    • Afaceri online
    • Idei de afaceri cu bani putini
    • Calculatoare si internet
    • Idei de afaceri la domiciliu
    • Idei de afaceri mici
    • Pentru afaceri mici
  • Marketing
    • Publicitate
    • Buget
    • Vanzari
    • Marketing online
    • Branding
  • Francize
    • Top francize
    • Informatii francize
    • Cumpara o franciza
  • Import si Export
    • Industrie
  • Servicii financiare
No Result
View All Result
PAfaceri
No Result
View All Result
Home Marketing

Cum sa atragi consumatorii

PlandeAfaceri by PlandeAfaceri
in Marketing, Pentru afaceri mici
1
0
SHARES
576
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

cum sa atragi consumatoriiIndiferent dacă afacerea ta e nouă sau funcţionează de ceva timp, ai nevoie să atragi consumatori noi dornici să cumpere produsele sau serviciile tale. Mulţumită exploziei internetului, potenţialul de a aduce clienţi noi se exinde mult dincolo de tradiţional.

Înţelege ceea ce are deosebit serviciul său produsul tău în comparaţie cu altele. Competitorii vând de obicei aceleaşi produse şi servicii ca şi tine aşa că e bine să vezi ce anume din produsele tale i-ar putea determina pe clienţi să cumpere de la tine.

Cunoaşte-ţi audienţa şi publicul! Devino familiar cu oamenii pe care ţi-i doreşti clienţi. Indiferent dacă sunt bărbaţi trecuţi de 40 de ani, mame casnice sau seniori, înţelege-ţi publicul ţintă, fă-ţi o idee despre revistele pe care le citesc, website-urile pe care navighează, etc. Cunoscând piaţa tinta te va ajuta să ştii încotro îţi concentrezi eforturile de  marketing şi promovare.

Creează materiale de marketing care proiectează o imagine atractivă pentru public. Concentrează-ţi eforturile de publicitate pentru a capta atenţia publicului tău ţinta. Pune anunţuri publicitare în publicaţii în care ştii că vor fi citite de acei oameni; participă la evenimente unde găseşti aceşti oameni şi unde poţi lăsa broşuri, flyere şi cărţi de vizită.

Tratează într-un mod excepţional clienţii fideli. Ia în considerare oferirea de exclusivităţi şi discounturi speciale pentru clienţii frecvenţi. În funcţie de afacerea ta poţi lua în calcul să creezi un card de cumpărător, card cu ajutorul căruia consumatorii primesc ceva gratuit după un anumit număr de achiziţii. De asemenea, poţi lua în calcul oferirea unui program de economii de fiecare dată când îţi aduc un client nou.

Creează un website dacă nu ai deja unul şi vinde-ţi produsele online, acolo unde poţi găsi o piaţă nouă din întreaga lume. Prezenţa pe internet este deseori un mod rapid de a creşte un business. O altă opţiune de a-ţi creşte un business este să-ţi vinzi produsele pe site-uri de licitaţii şi să foloseşti reltelele de socializare pentru a-ţi promova business-ul.

 

Cum să fii un psiholog al consumatorului?

 

În succesul marketingului de produse şi servicii e vital să existe « psihologi » ai consumatorilor care să înţeleagă tendinţele de cumpărare şi specificul demograficelor. Ce îi influenţează şi îi determină pe consumatori să cumpere poate fi descifrat cu ajutorul acestor « psiholgi ai consumatorilor ».

Evaluează-te şi vezi dacă ai ceea ce îţi trebuie ca să fii un psiholog al consumatorului. Un astfel de « post » implica bune calităţi de luare a deciziilor, abilitatea de a evalua datele şi o foarte bună comunicare. Acest psiholog trebuie să fie familiar cu computerul, pentru a putea manipula cu uşurinţă datele şi pentru a crea prezentări cu ajutorul tehnologiei.

Dobândeşte o diplomă în psihologie. O diplomă de licenţă în psihologie este o bună rampa de lanasare pentru cariera de psiholog al consumatorului. Acordă atenţia necesară cursurilor care vizează tendinţele de publicitate, marketing şi consum.

Avansează în grad în psihologia consumatorului. Concentrează-te pe obţinerea unei diplome ce poate fi studiu de cercetare, analizarea datelor sau business. Un doctorat e de obicei obţinut prin iintermediul unor cursuri şi studii concepute în jurul valorii de economie sau statistică.

Găseşte un job de psiholog al  consumatorului. Dacă vrei să devii profesor, cauta un loc de muncă la universitatea la care ai studiat. Cere profesorilor tăi referinţe şi pune-te în legătură cu acel departament. Dacă vrei să lucrezi într-o corporaţie, cauta joburi în firme de publicitate sau marketing ce au liber un post de psiholog al consumatorului.

Alătură-te organizaţiilor şi asociaţiilor care se concentrează pe psihologia consumatorului.

 

Cum se foloseşte psihologia consumatorului ?

 

Psihologia consumatorului e studiul îndeaproape a modului în care consumatorii se referă la produsele şi serviciile pe care le folosesc. Alătură-te businessului care a înţeles importanţa unui psiholog al consumatorului şi totodată a înţeles că rezultatul studiilor sale va ajuta să crească businessul şi fluxul de numerar.

Compilează cât mai multă informaţie despre piaţa ţinta şi demograficele pe care le cuprinde. Consideră toată informaţia ca fiind relevanta dar concentrează-te pe factori cheie precum venitul mediu, media de vârstă, nivelul de educaţie şi alte produse şi sevicii pe care le prefera consumatorii.

Dezvoltă grupuri care să se concentreze pe cele mai frecvente produse şi observă nu numai modul în care aceştia răspund la produsele şi modificările pe care le faci. Adu profesionişti care să măsoare  semnele subtile ale psihologiei consumatorilor .

Schimbă produsul astfel încât să vorbească mai bine despre psihologia pe care o găseşti că fiind predominanta printre consumatorii tăi. Foloseşte datele pe care le-ai compilat în studiile tale şi gupurile de focus de schimbare a calităţilor noului produs. Calităţile de care vorbesc aici pot fi : culoarea, ambalajul etc.

Începe să modelezi dorinţele pieţei ţintă prin intermediul psihologiei de care vorbesc. Priveşte cu ce sunt asociate produsele tale de către clienţi  şi promovează calităţi precum nostalgia, eficienta sau luxul, de exemplu. Societatea de psihologie a consumatorului publică cercetări academice în acest domeniu.

Comportamentul consumatorului şi rolul său în marketing

 

Forţa şi motivaţia

 

Forţa e un element de bază, uneori poate fi instinctuală sau alteori învăţată, dar aceasta îndeamnă la acţiune. Instensitatea este determinată de magnitudinea diferenţei dintre nivelul actual şi cel la care se doreşte să se ajungă. Publicitatea poate fi văzută drept efortul de a intensifica forţa ce conduce consumatorul să ajungă în stadiul dorit.

Un obiectiv bine definit trebuie să existe înainte de a fi transformat în motivaţie. Să zicem ideea de a fi sănătos- este intensificată înainte de ţintă, de exemplu: un mic dejun compus din cereale naturale 100% oferă sănătate.

 

Personalitatea şi self-concept

 

Like-urile şi dislike-urile şi acţiunile unei persoane sunt definite de trăsăturile diferite ce compun personalitatea. Marketingul urmăreşte să înţeleagă aceste trăsături în scopul de a crea produse care vor satisface nevoile nedeclarate ale oricărui client. Conceptul self este relaţionat cu personalitatea  şi reprezintă imaginea pe care fiecare om o are despre sine. Anumite bunuri precum hainele şi maşinile devin o parte a unui stil de viaţă şi se integrează în conceptul de self. Producătorii de marketing ar trebui să înţeleagă cum să integreze produsele în diferitele stiluri de viaţă şi să stimuleze nevoile inexistente anterior.

PlandeAfaceri

PlandeAfaceri

Related Posts

Ce sunt serviciile de marketing?

0

Serviciile de marketing reprezinta o forma de marketing ce se concentreaza pe vanzarea de servicii. Serviciile sunt dificil de vandut iar abordarea pe care o face merketingul este diferita fata de abordarea pentru produse. Anumite companii ofera atat servicii cat si produse astfel ca trebuie sa foloseasca o mixtura de stiluri. De exemplu, un magazin ce vinde computere, are tendinta sa ofere srevicii precum cele de reparatie a computerelor. Un astfel de magazin trebuie sa ‘’marketeze’’ ambele produse si serviciile...

Primii pasi pentru realizarea unui marketing eficient pentru afacerea ta

2

Exista in marketing elemente de baza importante pentru proprietarii de afaceri mici. Marketingul nu e o cheltuiala ci o investitie importanta care ajuta sa intelegem de unde poate porni investitia. Daca intelegeti asta, sunteti cu un pas inainte. Haideti sa vorbim despre elementele de baza. La sfarsitul acestei serii veti avea clar in minte atat ce este marketingul si cum trebuie utilizat si totodata veti fi pe drumul cel bun in crearea planului vostru de marketing. Ce este marketingul? Deseori...

Care sunt atributiile unui specialist in marketing

0

Un specialist in marketing este un profesionist care isi ia angajamentul de a analiza potentialul de promovare al unei societati si supervizeaza crearea de programe si instrumente ce vor ajuta compania sa devina de succes. Specialistii in marketing pot lucra pe mai multe roluri in descursul acestui proces. Una dintre sarcinile comune ale acestuia este de coordonator de marketing. Pe aceasta pozitie va fi responsabil de supravegherea diferitelor componente ale unui plan de marketing. Aceasta responsabilitate implica deseori supravegherea si...

Tactici de marketing eficiente

0

Pentru o afacere de succes tacticile de marketing eficiente includ trei elemente de baza: atragerea, transformarea si pastrarea. Obiectivele unei firme sunt, de obicei atragerea de noi clienti, transformarea clientilor competitiei in clienti proprii si pastrarea clilentilor actuali. Amestecul celor trei ofera afacerii un avantaj fata de alte afaceri ce ofera produse sau servicii similare. Tacticile de marketing incep cu o idee sau o strategie de marketing ce conduce la actiune in toate trei ariile. Unul dintre cele mai importante...

Ce este un plan de marketing?

0

Planurile de marketing sunt strategii detaliate a modului in care efortul marketingului unui produs este rasplatit financiar. Un plan de marketing inteligent va lua in calcul elemente importante precum costuri de ditributie, costuri de productie, cheltuieli de publicitate, precum si orice alte cheltuieli referitoare la  identificarea si promovarea produselor repective consumatorilor de pe pietele vizate. Planul de markering se poate concentra pe strategiile referitoare la o perioada de 12 luni, din anul calendaristic urmator, sau se poate intinde pe 3...

Ce este o campanie de marketing?

0

O campanie de marketing este formata dintr-un numar de activitati desfasurate pentru a atinge un scop predeterminat, cel mai frecvent de promovare a unui produs sau serviciu. O campanie de marketing difera de marketingul in curs de desfasurare sau relatii publice, care sunt concepute sa ofere o reactie la un anumite eveniment specific. O campanie de marketing eficienta ar trebui sa acopere o varietate cat mai mare de canale de media si sa includa pe langa campaniile platite si campanii...

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2020 Pafaceri - Site realizat de Marketos.

No Result
View All Result

© 2020 Pafaceri - Site realizat de Marketos.